Keep it concise

Un feedback pentru companiile care publică rapoarte de sustenabilitate, rapoarte non-financiare, rapoarte de responsabilitate socială, rapoarte CSR sau alte denumiri similare: urmați structura unui raport conform cu referința aleasă. Un raport nu este o broșură de marketing. Da, este vorba de informații non-financiare, dar nu vom ajunge la integrarea în cultura organizațională a principiilor dezvoltării durabile câtă vreme paginile raportului nostru arată ca o reclamă, cu poze mari ale produselor și trei rânduri de explicații pentru aspectele relevante ale responsabilității sociale pe care le analizează. Citesc rapoarte de zeci de pagini și observ că sunt făcute din alăturarea rapoartelor mai multor departamente (HR, Finance, PR, CSR etc.), cu greșeli de redactare și interpretare a cerințelor de raportare.
Cred că un raport de câteva pagini, conform cu referința de raportare aleasă, ar crește gradul de credibilitate al demersului lăudabil de raportare non-financiară. Use Hyperlinks. Informațiile descriptive își au locul în broșura de prezentare a companiei, în raportul anual, în paginile de About.
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s